استقبال نوجوانان از کلاس های تابستانه کانون انصار المهدی (عج) گوجان

جعفری گفت: طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که دلیل متنوع بودن کلاس ها مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح غنی سازی اوقات فراغت امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود که دلیل متنوع بودن کلاس ها مورد استقبال ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: با توجه به رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان، هرساله جوانان و نوجوانان از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استقبال می کنند.

 

وی اظهار داشت: جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان، بصیرت افزایی و کشف استعداد ها از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان به آغاز کلاس های تابستانه اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم و برپایی دوره های مختلف ورزشی از جمله این فعالیت ها است.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون دوره های مختلف روان خوانی، روخوانی، تجوید و سایر رشته های قرآنی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این کانون قرار دارد و نوجوانان و جوانان از این دوره های بهره مند می شوند.

 

جعفری افزود: برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی در رشته های مختلف از جمله فوتبال از دیگر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این کانون است که همه مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان تاکید کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود تا شاهد رشد و تعالی نوجوانان و جوانان باشیم.

 

کد خبر 1082598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha