سرکشی از ۲۰ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در ایام شیوع کرونا در جهرم

ارجمند گفت: بر اساس بازديدهای انجام شده از ابتدای شيوع همه گيری ويروس کرونا، ۲۰ هزار و ۵۳۵ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دیگر اماکن عمومی شهرستانم جهرم انجام شده است.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: موج پنجم کرونا و شیوع بالای آن سبب شده تا نظارت تیم های بازرسین بهداشت در راستای کنترل و پیشگیری از دامنه همه گیری بیماری چند برابر شود. 

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در راستای کنترل و قطع زنجيره انتقال ویروس کرونا، هزار و ۲۶۳ مورد بازدید در طول یک هفته گذشته در سطح شهرستان جهرم و مناطق تحت پوشش صورت پذیرفته و ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و  مکان عمومی و پرتردد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده است.
 

وی اظهار داشت: در جهت  حفظ و ارتقاء سلامت مردم، تاکنون چهار هزار و ۳۸۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف نیز در سطح شهرستان، کشف و معدوم شده است.

 

ارجمند بیان کرد: بر اساس بازديدهای انجام شده از ابتدای شيوع همه گيری ويروس کرونا،  ۲۰ هزار  و ۵۳۵ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دیگر اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۶۷۹ بازدید مربوط به مراکز تهیه و توزيع مواد غذایی و  چهار هزار و ۸۵۲ بازدید مربوط به اماکن عمومی بوده است.  

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ١۵ تيم بازرسی بهداشت محيط در سطح شهرستان جهرم و مناطق  تابعه با هدف پيشگيری از شیوع کرونا بر فعاليت واحدهای توليد و عرضه مواد غذايی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

 

وی تصريح کرد: بسيج مقابله محيطی با کوويد ۱۹ و نظارت بر واحد های صنفی تهيه و توزيع غذا، اماکن عمومی و مکان های پر ازدحام تا پايان شکست کرونا ادامه دارد.

 

ارجمند در پایان گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده  هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره ١٩٠ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1082621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha