روسای شورای شهر فاروج و تیتکانلو انتخاب شدند

فرماندار فاروج گفت: در آئین تحلیف که به صورت جداگانه برای شهر فاروج و تیتکانلو برگزار شد، روسای شورای دو شهر انتخاب شدند.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی این آئین به صورت جداگانه برگزار و با آرای همه اعضا، نفرات انتخابی معرفی شدند.

 

فرماندار فاروج گفت: در شورای شهر فاروج، رجبعلی ایزدجو با سه رای برای یکسال به عنوان رئیس شورا، حسن حیدریان با 5 رای به عنوان نائب رئیس، جواد نقدی به عنوان خزانه دار و ابوالفضل اسکندری و سجاد توافقی به عنوان منشی انتخاب شدند و ابوالفضل اسکندری به مدت 4 سال  با 5 رای به عنوان نماینده شورای شهرستان در استان معرفی شد.

 

نجفی گفت: در انتخابات شورای شهر تیتکانلو هم با توافق کامل در همه موارد مهدی فیاضیان با 5 رای به مدت یکسال به عنوان رئیس شورای شهر، زهرا حامدی به عنوان نائب رئیس و مهدی شجاع مقدم تیتکانلو برای 4 سال به عنوان نماینده شورای شهرستان انتخاب شدند.

 

فرماندار فاروج افزود: مطالبه مردم از اعضای شورای دوره ششم، داشتن وفاق و همدلی برای انجام وظایف خود است که امیدواریم از همین آغاز کار شاهد آن باشیم.

کد خبر 1082625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha