بخشداران جهرم جلو ساخت و ساز در حریم رودخانه ها را بگیرند

شفیعیان گفت: بخشداران شهرستان جهرم از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، تخریب، تصرف و تغییرکاربری‌ها غیرمجاز حفظ حریم جاده رودخانه به جد پیشگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۱۶ مرداد) در جلسه مشترک فرماندار، معاونین و بخشداران نسبت به حفظ شأن و جایگاه حاکمیت در بخشها توصیه کرد و گفت: بخشداران باید در حوزه استحفاضی خود نسبت وظایف و اختیارات خود  اشراف کامل داشته و در چارچوب قانون اظهار نظر کرده و نسبت به اتخاذ تصمیم درست و به هنگام در راستای گره گشایی از مشکلات اهالی بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فرماندار ویژه جهرم بر ضرورت و برنامه ریزی به منظور  عمران و آبادی روستاها تاکید و اظهار داشت: بخشداران از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، تخریب، تصرف و تغییرکاربری‌ها غیرمجاز حفظ حریم جاده رودخانه به جد پیشگیری کنند.

 

وی، تلاش بخشداران برای حفظ محیط زیست را بسیار مهم دانست و افزود: بخشداران همچنین ضمن جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، نهایت تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست انجام دهند.

 

شفیعیان، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها موظفند تا با همکاری و هماهنگی با بخشداری و نیز ارتباط و همراهی با ادارات و جذب مشارکتهای مردمی نسبت به توسعه روستاها، اصلاح معابر و... همدیگر را یاری کنند.

 

 وی با ضروری خواندن برگزاری جلسات هیأت های تطبیق شوراهای اسلامی روستا و اجرای مصوبات آن بیان کرد: وقتی شوراهای اسلامی روستاها  مصوباتی را تصویب می‌کند این مصوبات باید در جایگاه بالاتری مانند هیات‌های تطبیق مورد بررسی قرار گیرد تا با موازین قانون مطابقت داشته باشد.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان سرکشی مستمر نشست با اهالی بررسی مسائل و مشکلات روستاها و تلاش در رفع مشکلات با استفاده از ظرفیت های قانونی مورد تاکید قرار داد.

 

کد خبر 1082628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha