التماس دعای رئیس شورای شهر فاروج برای پرداخت حقوق کارگران

رئیس شورای شهر فارج گفت: حقوق تیرماه کارگران پرداخت نشده و امیدواریم در این خصوص، حمایتی از سوی شهرستان انجام شود.

«رجبعلی ایزدجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: محدودیت منابع شهرداری زمینه ساز به تعویق افتادن پرداخت حقوق کارگران شده و در ابتدای کار شواری ششم، امیدواریم مساعدت های لازم برای کم کردن مشکلات شهرداری صورت گیرد.

 

رئیس شورای شهر فاروج افزود: انتظار می رفت پارک بانوان به عنوان مطالبه جدی آنان، امسال تابستان آماده بهره برداری شود که این مهم اتفاق نیفتاد.

 

ایزدجو افزود: عملیات عمرانی فضای پارک انجام شده اما تجهیز آن نیاز به اعتبار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبار سال گذشته شهرداری، 10 میلیارد ریال بوده که 50 درصد آن تخصیص یافته است، گفت: شهرداری فاروج با توجه به وجود طرح های ناتمام مثل ساخت میدان در ورودی شهر از دو سمت شهرستان قوچان و شیروان و پارک بانوان ویژه دیده شود.

 

وی بیان کرد: اعتبار امسال شهرداری سه برابر شده که امیدواریم با تخصیص بالا، گامی در مسیر توسعه و آبادانی شهر برداریم.

 

ایزدجو با اشاره به متقاضی بودن 24 نفر برای تصدی صندلی شهرداری فاروج افزود: رزومه این افراد بررسی و با تطبیق براساس آئین نامه وزارت کشور، 16  نفر دارای شرایط  مشخص شدند.

 

وی گفت: بعد از انجام مصاحبه، به چهار نفر با رشته های دکترا، ارشد و کارشناسی عمران و کارشناس ارشد جغرافیای شهری، رسیدیم که برای انتخاب شهردار در دست بررسی هستند.

 

رئیس شورای شهر فاروج افزود: «مجتبی مزرجی» که پیش از این سابقه شهرداری شهر را هم دارد، تا انتخاب شهردار به عنوان سرپرست معرفی شده است.

 

کد خبر 1082638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha