توسعه همکاری‌های پژوهشی پایگاه منظر فرهنگی هورامان و دانشگاه کردستان

مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان از توسعه همکاری‌های پژوهشی پایگاه منظر فرهنگی هورامان و دانشگاه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پویا طالب‌نیا مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان در نشست هم‌اندیشی کارشناسان حوزه معماری و شهرسازی پایگاه منظر فرهنگی هورامان با اساتید گروه معماری و انرژی دانشگاه کردستان اظهار کرد: با توجه به ثبت جهانی هورامان و لزوم حفظ آن، همکاری‌های پژوهشی این پایگاه با دانشگاه کردستان افزایش می‌یابد.

 

وی افزود: به منظور افزایش فعالیت‌های پژوهشی با تشکیل کمیته‌ای، ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی در حوزه معماری هورامان مورد ارزیابی اساتید دانشگاه کردستان قرار می‌گیرد.

 

مدیر پایگاه منظر فرهنگی هورامان خاطرنشان کرد: استفاده از منابع پژوهشی پایگاه هورامان و دانشگاه کردستان برای تولید مقالات کاربردی و اثربخش توسط پژوهشگران و بسترسازی برای تعیین پایان نامه‌های دانشجویی با محوریت هورامان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

برنامه‌ریزی برای برگزاری سمینارهای منطقه‌ای، انتشار یک ویژه نامه پژوهشی و استفاده از ظرفیت حوزه بین‌الملل دانشگاه کردستان از دیگر محورهایی بود که با حضور اساتید دانشگاه کردستان در دفتر پایگاه منظر فرهنگی هورامان در سنندج مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در این نشست که با حضور دکتر پویا طالب نیا مدیرپایگاه منظر فرهنگی هورامان و دکتر ویسی و دکتر محمدی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان گرایش معماری و انرژی برگزار شد، ظرفیت‌های طرفین در خصوص تدوین برنامه‌های توسعه محور در منظر فرهنگی هورامان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 1082652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha