توزیع ۳۱۰ بسته یک و نیم کیلویی گوشت به نیازمندان شهرستان تویسرکان

خدابخشیان گفت: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ماه ذی الحجه که در استان همدان توزیع می شود، ۳۱۰ بسته یک و نیم کیلویی به نیازمندان شهرستان تویسرکان اختصاص یافت.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به گرانی اقلام ضروری مورد نیاز مردم از زمان شیوع بحران ویروس کرونا گفت: تامین گوشت قرمز برای خانواده بی بضاعت در این روزهای بسیار مشکل شده؛  به همین خاطر کانون فرهنگی، هنری تامین این کالای ضروری و مورد نیاز در دستورکار قرار داده است.

 

مسئول امور مساجد شهرستان تویسرکان افزود: ۳۱۰ بسته گوشت گرم با همکاری کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی(ص) و  17 کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی مساجد شهرستان تویسرکان در بین 310 خانواده نیازمند توزیع شد.

 

وی بیان کرد: ارزش هر بسته یک و نیم کیلویی گوشت قرمز توزیع شده، 255 هزار تومان است که در مجموع برای تامین 310 بسته ویژه شهرستان تویسرکان، افزون بر 79 میلیون تومان هزینه شده است.

 

خدابخشیان اضافه کرد: این بسته ها با همت برنامه وزین "سمت خدا" و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با برپایی پویش مردمی، کمک های خیرین و عموم مردم در هر ماه قمری جمع آوری و در قالب طرح قربانی در میان نیازمندان کشور  و همچنین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان توزیع شد.

کد خبر 1082691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha