برگزاری جشن قرآنی با همت کانون امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان

ترکاشوند ، از برگزاری جشن تکلیف و جشن قرآنی با همکاری خانه قرآن روستای اشترمل، اداره اوقاف ، پایگاه حضرت رقیه (س) و کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل برگزار شد.

«حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشن بزرگ تکلیف و  جشن قرآنی با حضور اساتید مجرب و متخصص حوزه کودک و نوجوان در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان افزود: این جشن ویژه بچه های پیش دبستانی ، کلاس اول ابتدایی تا سوم  با همکاری خانه قرآن روستای اشترمل ، اداره اوقاف و پایگاه حضرت رقیه (س) همزمان با عید مباهله برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این جشن با رعایت کامل دستورات بهداشتی برگزار شد، گفت: ترویج ارزش های ناب دینی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری این جشن است.

 

ترکاشوند بیان کرد: جشن تکلیف آغازی شیرین برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است که نوجوانان با ورود به این سن بهار زندگی را با فریضه نماز و دعا و قرائت قرآن  پیوند می دهند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جشن تکلیف یک خاطره‌ شیرین، معنوی و تربیتی است وظیفه ماست که این ایام را با برگزاری جشن تکلیف به عنوان آغاز درخشش روح خداپرستی در ذهن این فرشتگان زمینی خاطره ساز کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1082703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha