کرونا ۲۳ قربانی دیگر در استان گیلان گرفت

حیدرزاده از فوت ۲۳ گیلانی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبرداد و گفت: هم اکنون هزار و ۷۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده » امروز(شنبه، ۱۶مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به فوت ۲۳ بیمار کرونایی در گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: کرونا بی‌رحم تر از گذشته در استان جولان می‌دهد و بسیاری از هموطنان قربانی این ویروس می‌شوند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عادی انگاری و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را عامل سرعت انتشار ویروس دانست و افزود: هم اکنون هزار و ۷۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

 

وی با اشاره به افزایش مراجعه بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در استان تصریح کرد: ۳۴۹ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان بستیر شده و تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی گیلان به هزار و ۷۴۷ بیمار رسید.

 

حیدرزاده با اشاره به افزایش شمار مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان گفت: هم اکنون ۲۶۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند که ۱۲ نفر آنها طی شبانه روز گذشته در این بخش بستری شدند.

 

وی با اشاره به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر درمان در درمان بیماران مبتلا به کرونا خواستار اهتمام جدی و همه جانبه شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد و خاطرنشان ساخت: مردم جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از قبل جدی بگیرند زیرا تنها راه کاهش سرعت انتقال در خانه ماندن و ماسک زدن است.

کد خبر 1082714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha