شبکه اترک میزبان قاریان ممتاز خراسان شمالی

تولید تلاوت‌های تصویری از قاریان استان خراسان شمالی به همت صدا و سیمای این استان و با همکاری شورای عالی قرآن جمعه ١۵ مردادماه در محل آستان امام زاده سیدعباس(ع) بجنورد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: به همت صدا و سیمای خراسان شمالی و با همکاری شورای عالی قرآن، تولید تلاوت‌های تصویری از قاریان این استان، روز جمعه ١۵ مردادماه در محل آستان امام زاده سیدعباس(ع) بجنورد انجام شد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن افزود: پخش تلاوت قاریان ممتاز بومی از شبکه های استانی، همواره از سوی جامعه قاریان و مردم قرآن دوست استان ها مورد درخواست بوده که تولیدات اخیر در خراسان شمالی، اقدامی جهت اجابت این مطالبه به حق است. 

 

میرزاجانی ادامه داد: در هفته های گذشته، پس از برنامه ریزی های انجام شده در تعامل با صداوسیمای استان و هماهنگی و کارورزی هایی که با مشارکت قاریان محترم صورت گرفت، مقدمات ضبط برنامه برای ١۵ مردادماه فراهم شد. 

 

وی ضمن قدردانی از تلاش های مدیرکل، معاون سیما، معاون فضای مجازی و تهیه‌کننده برنامه در صداوسیمای خراسان شمالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تولیت و معاونت فرهنگی آستان امام زاده سیدعباس(ع) ، همچنین اقدامات مؤثر حوزه نظارت و حوزه تولید شورای عالی قرآن و زحمات کارشناس ضبط برنامه، گفت: بالغ بر ۴٠ تلاوتی که تولید شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، ان شاءالله به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه اترک پخش خواهد شد.

 

 

میرزاجانی اظهار امیدواری کرد: با پشتیبانی بیش از پیش معاونت محترم امور استان های رسانه ملی و مراکز صداوسیما، مشارکت نهادهای فرهنگی و قرآنی استان ها مانند ادارت کل اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی و با همت مضاعف جامعه قرآنی، شاهد شتاب بیشتر این گونه تولیدات در سراسر کشور باشیم و در این راستا شورای عالی قرآن هم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 1082720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha