کسب سه رتبه برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز توسط دانش‌آموزان کردستانی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از کسب سه رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان  در گفتگوی مجازی به خبرنگاران گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان کردستان همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ در 11 رشته و در چهار مرحل آموزشگاه، شهرستان، استان و کشوری برگزار شد.

 

 

وی بیان کرد: این مسابقات با شرکت 115 هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاه، 20 هزار  دانش‌آموز در مرحله شهرستان، یک‌هزار و ۵۰۰ نفر فر دانش‌آموز در مرحله استانی و راه یابی ۸۰ نفر از دانش‌آموزان در مرحله کشوری برگزار شد.

 

 

نریمانی بیان کرد: در مرحله کشوری این مسابقات دانش‌آموز مهدی خسروی از ناحیه دو سنندج رتبه دوم رشته نهج‌البلاغه، نیان محمودی از ناحیه 2 سنندج رتبه چهار رشته ترتیل قرآن کریم و ثنا سعیدی از شهرستان دیواندره  رتبه پنچم کشوری را به دست آوردند.

 

 وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان عزیز و اولیای گرامی آنان، از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکاران امر در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1082739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha