اقدام جواد فروغی در برجسته سازی ارزش‌های اسلامی قابل تحسین است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم استقبال و تجلیل از جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو در فرودگاه شهدای ایلام، گفت: حرکت و اقدام جواد فروغی در مقابل چشم جهانیان در المپیک بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «جمال شاکرمی»، در این مراسم، اظهار کرد: جواد فروغی فرزند دهلران است شهری که جنگ و مظلومیت را به خود دید و قهرمانانی در این نقطه پرواز و به ملکوت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه همراهی خانواده فروغی باعث شد تا او به درجات بالای موفقیت دست یابد، ابراز کرد: اگر کرونا نبود قطعاً شاهد حضور بیشتری از مردم برای استقبال از ایشان بودیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به منش پهلوانی جواد فروغی، یادآور شد: وقتی که در المپیک سجده شکر را بر چفیه به جا آوردید در واقع در مقابل تفکر غربی ها تفکر اسلامی را برافراشتید.

 

سردار شاکرمی گفت: اینکه شما یک تفکر ارزشی را به نمایش گذاشتید قابل تقدیر است و از شما و خانواده شما تشکر می کنیم. این موفقیت برای همه ایران و ایلامیان ماندگار شد.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور نیز در این مراسم، اظهار کرد: فدارسیون تيراندازی در حالی بعد از ۷۳ سال در المپیک صاحب مدال شد که کسی باور نمی کرد بعنوان پنجمین رشته مدال آور المپیک تبدیل شود.

 

«علی دادگر» از دو سال پیش که فروغی در این رشته پا گذاشت، پیش بینی می کردیم که ایران را سرافراز خواهد کرد.

 

وی افزود: فروغی از جمله ورزشکارانی است که در کسب مدال با ثبات پیش رفته است و همچنان به کسب های بیشتر از فروغی امیدواریم.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با اشاره به اینکه ایران با این احتساب جزو شش کشور برتر دنیا در رشته تیراندازی است، خاطرنشان کرد: اعتقاد و تدین دو عامل اساسی در موفقیت فروغی بوده است.

 

«جواد فروغی» قهرمان المپیک توکیو  نیز در این آئین اظهار کرد: برای ورود به ایلام و اینکه در کنار مردم استانم باشم، لحظه شماری می کردم.

 

وی با بیان اینکه احساس میکنم به ایران دیگه ای وارد شدم و آرامش بیشتری پیدا کردم، گفت: خوشحالم مدال طلایم مردم ایران را خوشحال کرده است.

 

فروغی یادآور شد: قطعا زحمات و تلاش هایی برای این موفقیت بوده است و امیدوارم دعای مردم برای بنده همچنان ادامه داشته باشد.

 

قهرمان المپیک توکیو  خاطرنشان کرد: تلاش های آقای علی هاشمی و خانم آرمینا صادقیان نیز قابل تحسین است.

 

گفتنی است، جواد فروغی دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک توکیو صبح امروز شنبه با استقبال باشکوه مردم و جمعی از مسئولان وارد ایلام شد.

 

جواد فروغی، قهرمان المپیک به همراه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، رئیس هیئت تیراندازی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا وارد زمین فوتبال شهدای چوار در شهر چوار شد و مورد استقبال مسئولان شهرستان و مردم قرار گرفت.

کد خبر 1082748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha