مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اندیمشک برگزار می‌شود

جهانگیری گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ مرداد) در نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و تمهید مقدمات مراسمات ماه محرم و برنامه یوم‌العباس اظهار کرد: در روزهای گذشته جلساتی پيرامون چگونگی برگزاری برنامه‌ها و مراسمات ماه محرم برگزار شده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، مراسمات عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شوند.

 

وی اذعان کرد: برنامه آغازین و برافراشته شدن پرچم محرم فردا (یکشنبه ۱۷ مرداد) در میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که ضرورت دارد در این راستا کانون مداحان و هیئات مذهبی حضور پرشوری در این آئین معنوی داشته باشند.

 

جهانگیری تصریح کرد: لازم است شهرداری و دیگر ادارات و دستگاه‌ها نسبت به سیاهپوش کردن فضا و مناطق مختلف شهر و برگزاری ویژه برنامه یوم‌العباس توجه کنند.

 

امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیران حوزه‌های عملیه برادران و خواهران و شهردار اندیمشک در ادامه به بیان مطالبی پيرامون برنامه‌های ماه محرم پرداختند.

 

کد خبر 1082774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha