فرمانداران با جدیت بیشتری طرح شهید سلیمانی را پیگیری کنند

حیاتی گفت: بر اساس ارزیابی که از شهرهای خوزستان صورت گرفته شهرهای حمیدیه، بهبهان، دشت آزادگان، شادگان و دزفول در خصوص وضعیت کرونا ضعیف عمل کرده‌اند که از فرمانداران می خواهیم که با جدیت بیشتری موضوع طرح شهید سلیمانی را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی الله حیاتی » امروز (شنبه 16 مرداد) در هفتادوسومین جلسه ستاد کرونا خوزستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود کنترل و تشدید محدودیت ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر در استان خوزستان است.

 

معاون امنیتی و انتظامی استان خوزستان افزود: بر اساس ارزیابی که از شهرهای خوزستان گرفته شد شهرهای حمیدیه، بهبهان، دشت آزادگان، شادگان و دزفول در خصوص وضعیت کرونا ضعیف عمل کرده‌اند که از فرمانداران می خواهیم که با جدیت بیشتری موضوع طرح شهید سلیمانی را پیگیری کنند.

 

وی با بیان اینکه فرماندار اهواز پشتیبانی ویژه ای برای طرح شهید سلیمانی داشته باشد اضافه کرد: در بخش رعایت شیوه نامه های بهداشتی شهرهای شادگان، هویزه، آبادان، باغملک و دشت آزادگان ضعیف بودند و با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم ضرورت دارد که توجه بیشتری نسبت به این موضوع شود.

 

حیاتی تصریح کرد: تردد در شهرهای قرمز و نارنجی با جدید بیشتری کنترل شوند علاوه بر این کلیه صنوف خوراکی باید تبدیل به غذای بیرون شوند.

 

کد خبر 1082781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha