امنیت شبه جزیره میانکاله را با گشت رضوین تامین می کنیم

سردار مسلمی ضمن رد شایعات واگذاری میانکاله، گفت: جزیره میانکاله واگذار نشده و نخواهد شد این شایعات جوسازی و سیاه‌نمایی است، با استفاده از پهباد و گشت رضویون به شناسایی بدخواهان میانکاله و تامین امنیت این منطقه می‌پردازیم تا آتش سوزی رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۶مرداد) در بازدید از اجرای طرح صیانت و حفاظت منطقه شبه جزیره میانکاله شهرستان بهشهر، اظهار کرد: نظارت و مبارزه با قاچاق و مراقبت از منابع طبیعی از جملi وظایف سپاه به‌شمار می‌رود تا با استفاده از ظرفیت بسیج تمهدیدات لازم انجام شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: تحقیقات و بررسی‌های در جلسات متعدد در شهرستان بهشهر صورت گرفت امیدواریم بتواند بهترین نتیجه که همان صیانت از جنگل‌ها و مراتع جزیره میانکاله است را به‌دنبال داشته باشد.

 

سردار مسلمی ادامه داد: به‌واسطه گستردگی نیروی بسیج در این رابطه با توجه به اینکه منابع طبیعی امکانات محدودی دارند این حضور در بحث جلوگیری از خرید و فروش چوب بسیار موثر است، برابر تفاهم‌نامه در عرصه‌ها سیاست‌های بازدارنده و صیانتی را به‌کار خواهیم بست.

 

وی خاطرنشان کرد: طی بازدید از میانکاله به‌عنوان یک زیست بوم ویژه در استان و وضعیت نامشخص آتش‌سوزی‌ها طبق تفاهم‌نامه با سازمان بسیج مستضعیفین با هدف صیانت از منابع طبیعی امروز در منطقه حضور پیدا کردیم.

 

سردار مسلمی تاکید کرد: این منطقه گسترده با شرایط ویژه نیاز به امکانات زیادی دارد، کمک از ظرفیت دامداران در این منطقه، همچنین جلب حمایت ادارات دولتی در منطقه است، همچنین ما به‌عنوان یک نیروی مردمی با هدف حفظ زیبایی‌های استان مازندران، کمک به نگهداری این زیست بوم ارزشمند و بی‌نظیر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی ضمن رد شایعات واگذاری میانکاله، گفت: جزیره میانکاله واگذار نشده و نخواهد شد این شایعات جوسازی و سیاه‌نمایی است، با استفاده از پهباد و گشت رضویون به شناسایی بدخواهان میانکاله و تامین امنیت این منطقه می‌پردازیم تا آتش سوزی رخ ندهد.

 

سردار مسلمی عنوان کرد: نیاز به ابزارها و امکاناتی داریم، به منابع طبیعی کمک می‌کنیم تا وظایف ذاتی و قانونی خود را به‌درستی انجام بدهند.

 

به گزارش شبستان؛ نظارت میدانی بر روند اجرایی طرح صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها توسط بسیج و سپاه که این طرح بر اساس تفاهم‌نامه مشترک سازمان منابع طبیعی با سپاه بر عهده این نهاد مردمی واگذار شده است.

کد خبر 1082783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha