باید طراحی دشمن در کمرنگ کردن مراسم محرم را ناکام بگذاریم

حسنوند خواستار برنامه‌ریزی، همکاری و تلاش همه ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها و مراسمات عزاداری محرم همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد و گفت: باید تلاش کنیم تا نقشه و طراحی دشمن در کمرنگ کردن این مراسمات ناکام بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ مرداد) در نشست برنامه‌ریزی، هماهنگی و تمهید مقدمات مراسمات ماه محرم و برنامه یوم‌العباس، با بیان اینکه مسئولی که دینی و مذهبی نباشد، شایسته نشستن بر جایگاه مسئولیت در نظام اسلامی نیست اظهار کرد: رفتار مسئولان باید منطبق بر دین، مذهب، احترام به اهل بیت (ع)، شرکت در مراسمات و هزینه کردن‌های حیثیتی، مالی و جانی برای اهل بیت (ع) باشد تا مردم هم این مسیر را ادامه دهند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استمرار نهضت عاشورا از ابتدا تاکنون مردمی بوده است افزود: امروز جایگاه امام حسین (ع)، جایگاهی جهانی در میان همه مذاهب و ادیان است.

 

وی اذعان کرد: امروز باید بیش از پیش وسط میدان باشیم چرا که شرایط کرونایی بهانه‌ای خواهد شد تا حضورها کمرنگ شوند و بی‌اعتنایی‌هایی صورت گیرد و همچنین معیشت، اشتغال، گرانی و تورم موجب نگرانی از نظامی شده که در ادامه جمهوریت خود، نام اسلام را یدک می‌کشد و برخی عمدا این مسائل و مشکلات را به سمت دین، اسلام، انقلاب، رهبران دینی، علما و روحانیت هدایت می‌کنند.

 

حسنوند با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در رابطه با اهمیت ماه‌های محرم و صفر اذعان کرد: دشمنان قصد دارند با ایجاد بهانه‌های مختلف و تبلیغات سنگین، مانع برپایی خیمه، عَلَم و بیرق حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرها شوند.

 

وی خواستار برنامه‌ریزی، همکاری و تلاش تمامی ادارات و دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها و مراسمات عزاداری محرم همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نقشه و طراحی دشمن در کمرنگ کردن این مراسمات ناکام بماند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشریح ویژه برنامه‌های شهرستان در ایام محرم خاطر نشان کرد: انسان‌سازی یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب و تشیع ما به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1082801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha