ظرفیت تخت های بستری بیمارستان آبدانان تکمیل شد

فرماندار شهرستان آبدنان گفت: وضعیت کرونا در این شهرستان بسیار حاد و نگران کننده است و با بستری ۶۰مبتلا به کرونا ظرفیت تخت های بستری بیمارستان آبدانان تکمیل شده است .

«سیروس مرادحاصلی» در گفت و با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: کاهش اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان، باعث افزایش تعداد مبتلایان در این شهرستان شده است.

 

وی تصریح کرد: اگر شهروندان همکاری لازم را با ستاد کرونا نداشته باشند قطعا با معضلات و بحران های غیرقابل کنترل روبرو خواهیم شد.

 

فرماندار شهرستان آبدنان گفت: متاسفانه آمار مراجعه به مراکز درمانی این شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که در حال حاضر 60نفر در بیمارستان بستری  است.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان آبدانان افزود: شبکه بهداشت و درمان باید با استفاده از ظرفیت نیروهای بسبجی درقالب طرح موفق شهید سلیمانی و همچنین امکانات و نیروهای انسانی جمعیت هلال احمر، فرایند بیماریابی و تشخیص  و درمان زود هنگام بیماران کرونایی اقدام و سریع در شهرستان انجام دهند.

 

وی یادآورشد: کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی این شهرستان به علت پنج برابر شدن مراجعات روزانه، به شدت خسته شده و نیاز ضروری به تقویت روحیه و جذب  کادر کمکی تازه نفس دارند.

 

لازم به یادآوری است که بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتدای شروع بیماری کرونا تا کنون ۵ هزار نفر از مردم شهرستان ۶۵ هزارنفری آبدانان به بیماری کرونا مبتلا و ۶۴ نفرنیز جان خود را از دست داده اند.

 

کد خبر 1082808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha