شهید «حسین پور شلمانی» مصداق تمام عیار تکرار فرماندهان دفاع مقدس است

غیب پرور قدرت تحلیل فوق العاده شهید حسین پور در تشخیص میدان نبرد را بی نظیر عنوان کرد و گفت: شهید حسین پور، فرمانده قَدَر نظامی و مصداق تمام عیار تکرار فرماندهان اول دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « غلامحسین غیب پرور » در مراسم سالگرد شهید  مدافع حرم، فرمانده نابغه  سردار مرتضی حسین پور شلمانی که عصر امروز ( شنبه، ۱۶ مرداد) در گلزار شهدای شهر شلمان برگزار شد، گفت: شهدا تابلوهای مسیر ما هستند و درِ خانه سید الشهدا، کشتی نجات است و برای سوارشدن این کشتی باید دست ما در دستان این شهدا قرار گیرد.


جانشین  فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی عرصه جدیدی برای بروز و ظهور دفاع از اسلام است، افزود: در وصیت نامه شهدا اسلام خواهی در مرتبه اعلی آن موج می زند و دوران دفاع مقدس عرصه ای را ایجاد کرد برای بروز رفتار مبارک  امتی که در زمان پیامبر ( ص) نبودند.


وی دفاع از حرم را جبهه جدید و سخت تر از دوران مقدس دانست و تصریح کرد: شهید حسین پور در شجاعت و  نبوغ بی نظیر است و باورم این است این شهید بزرگوار همانند شهید باقری در دوران اخیر است.

 

غیب پرور قدرت تحلیل فوق العاده شهید در تشخیص میدان نبرد را بی نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: شهید «حسین پور» فرمانده قدر نظامی است و مصداق تمام عیار تکرار فرماندهان اول دفاع مقدس است و اینکه ما بگوئیم فرماندهان و نخبگان جنگ تکرار نمی شوند، شهید حسین پور ثابت کرد که در شرایط سخت قابلیت تکرار دارند.

 

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه اسوه دوران خودمان را همین افراد می دانیم که نه تنها والدین شهید بلکه امت اسلام را سرافراز کردند افزود: جوانان مسلمان می توانند همانند بند تسبیح همه را دور خود جمع کنند و مرتضی جوان هم نسل شماست که در کوچه پس کوچه های همین مملکت بزرگ شده است و دارای نبوغی است که نبوغ در کنار شجاعت و صبر و  تحمل ایشان بی نظیر است.


وی با بیان اینکه در دوران تکنولوژی انسان های برومندی هستند که مکتب حسین بن علی را  زنده نگه می دارند، افزود: امثال شهید مرتضی حسین پور به ندرت تکرار می شوند و قله‌ای است تا نگاه های ما به آنان باشد و در دنیای وانفسا راه را گم نکنیم.

 

غیب پرور با بیان اینکه خداوند شهید مرتضی حسین پور را انتخاب کرد و باورمان این است که خداوند بر اساس ظرفیت های شخصیتی یک فرد را انتخاب می کند، اظهار کرد: از مسئولین استان درخواست می کنم که شهید مرتضی حسین پور نبایستی تنها در گیلان بماند ایشان شهید ملی  و ممتاز جبهه انقلاب در دوران معاصر است.

 

کد خبر 1082838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha