راهیابی فرهنگیان آستارا به مرحله کشوری جشنواره الگوهای تدریس برتر

موسوی از کسب رتبه استانی توسط پنج نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان آستارا در هفدهمین دوره از جشنواره الگوهای تدریس برتر خبر داد.

«سید سجاد موسوی» امروز(یکشنبه، ۱۷ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،راظهارکرد: پنج نفر از فرهنگیان شاغل در مدارس متوسطه دوره دوم نظری در هفدهمین دوره از جشنواره الگوهای تدریس برتر در بخش مجازی موفق به کسب مقام‌های برتر استانی شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: ساجده زارعی در گروه ریاضی، نادر گل‌زاده ننه‌کران در گروه انسان و محیط‌زیست، شیما آقاوردی‌نژاد در گروه زیست‌شناسی، مه‌پاره شریفی در گروه زبان و ادبیات فارسی و نسترن تاری‌وردی در گروه دین و زندگی با کسب امتیاز لازم به مرحله کشوری راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه شرکت در بخش مجازی هفدمین دوره از جشنواره الگوهای تدریس برتر با استفاده از ظرفیت شبکه اجتماعی دانش‌آموز بود، تصریح کرد: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره، تلفیقی از تدریس محتوای موردنظر با طرح درس ارائه‌شده از سوی دبیران شرکت‌کننده در ۲۰ گروه درسی بود.

 

موسوی تعداد شرکت‌کنندگان در هفدهمین دوره از جشنواره الگوهای تدریس برتر را ۲۴ نفر در ۲ بخش علمی و مجازی دانست و گفت: آثار ارسالی به بخش مجازی جشنواره در چهار محور برنامه درس ملی، مهارت‌های کاربردی پیام‌رسان شاد، طرح درس‌نویسی و  ارائه تدریس به صورت فیلم مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه نتایج بخش علمی هفدهمین دوره از جشنواره الگوهای تدریس برتر فعلاً اعلام نشده است، افزود: انتظار می‌رود فرهنگیان خوش‌ذوق و بااستعداد این شهرستان در بخش علمی جشنواره که شامل مقاله‌نویسی و ارائه تجارت تدریس موفق است رتبه‌های برتر استانی کسب کنند.

 

موسوی برگزاری جشنواره الگوهای تدریس برتر را به همت اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی استان گیلان با هدف ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس نوین و به‌روز و هم‌چنین اصلاح و تغییر نگرش شیوه‌های سنتی در تدریس و تشویف و ترغیب دبیران در استفاده از روش‌های نوین و فعال در امر تدریس دانست.

کد خبر 1082906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha