بهره برداری از فاز دوم پروژه فرهنگی هنری آران و بیدگل تا پایان سال جاری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از بهره برداری فاز دوم پروژه فرهنگی هنری شهرستان آران و بیدگل تا پایان سال جاری خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان آران و بیدگل، وضعیت این پروژه بررسی شد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: پس از این بازدید، طی نشستی وضعیت و روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه فرهنگی هنری بررسی شد.


ضابطی با اشاره به اینکه روند احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان از سال ۱۳۸۳ شروع شده است، تصریح کرد: طی این بازدید با توجه به لزوم بهره برداری سالن نمایش و نگارخانه این مجتمع به منظور در اختیار قرار دادن و انجام برنامه های فرهنگی هنری، بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه تاکید شد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آران و بیدگل در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع و با ۲ هزار متر مربع زیربنا احداث شده است.



ضابطی با بیان اینکه این پروژه جزو پروژه های استانی دولت است که هزینه های آن از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تامین شده است، تصریح کرد: فاز دوم این پروژه شامل سالن نمایش، نگارخانه، اتاق های گریم، اتاق ویژه بزرگداشت جلسات فرهنگی هنری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: فاز نخست این پروژه شامل مجموعه اداری در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده و درصدد هستیم فاز دوم آن تا پایان امسال به بهره برداری برسد./

کد خبر 1082932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha