آبرسانی به یک هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در فهرج و آغاز عملیات اجرایی در ۸۰ روستای دیگر توسط سپاه ثارالله

سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه پروژه آبرسانی به روستاهای استان ضمن افتتاح پروژه مذکور در ۴ روستای فهرج، عنلیات احرایی آبرسانی در ۸۰ روستای دیگر در شرق استان را نیز آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، یکشنبه(۱۷ مرداد) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی دهستان برج اکبر شهرستان فهرج و آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۸۰ روستای شرق استان گفت: خدمت به مردم امیدآفرین است و هر چه امید تزریق کنیم مقابله با دشمنی است که به دنبال انشقاق در جامعه اسلامی است‌.
 

 

 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خدمات دهی در نظام اسلامی نباید با در نظر گرفتن قومیت، مذهب و یا با نگاه سیاسی باشد؛ اهمیت خدمت به ملت هوشمند ایران را بار دیگر متذکر شد و افزود: در شرایط کمرشکن معیشت و اقتصاد و شرایط سخت کرونایی اما این مردم در اوج ناباوری برای دشمنان به امام خویش لبیک گفته و دست رد به سینه کج اندیشان زدند.
 

 

 


وی با قدردانی ویژه از مردم جنوب و شرق استان کرمان اظهار کرد: مفهوم در کنار مردم بودن؛ تکیه گاه و ملجا مردم بودن است.

 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات سپاه برای رفع مشکل آب استان و استفاده از ظرفیت خیرین و گروه های جهادی و...تصریح کرد: حضور گروه های جهادی هزینه نیروی انسانی را پایین می آورد و ما این را تجربه کردیم که نمونه آن ساخت دو هزار و ۴۷۰ چشمه سرویس بهداشتی است که طی ۱۰ ماه در استان ساخته شد.

 

 



وی با بیان اینکه سپاه آبرسانی و ایجاد آب شرب پایدار را در اولویت کاری خود گذاشته اظهار کرد: برای ما مهم نیست پرچم کدام نهاد بالا برود، مهم این است مشکل مردم حل شود؛ سپاه وظیفه قانونی برای مسئله آب ندارد اما رسالت داریم.

 

 

 



سردار معروفی ادامه داد: آبرسانی به ۷۴۷ روستا را از طریق قرارگاهی و جهادی در دستور کار گذاشتیم که به نتیجه برسانیم که سال گذشته ۳۶ روستا و امسال در هفته قوه قضائیه ۲۸روستا، دهه کرامت ۳ روستا و امروز ۴ روستا آبرسانی شد.

 




وی با ذکر این نکته که با آبرسانی به این ۴ روستا نزدیک ۱۶۰۰ خانوار و ۶۵۰۰ نفر صاحب آب سالم می شوند؛ افزود: ۱۱۰ روستا نیز در هفته دفاع مقدس، ۶۳ روستا در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم و ۸۰ روستا مستقلا" توسط سپاه در شرق استان آبرسانی می شود که ۱۹۰ کیلومتر لوله برای این امر وارد استان شده که بخش عمده آن در بم است.

 



سردار معروفی ادامه داد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کسری برای پروژه ۱۱۰ روستا داریم که نیمی را سپاه می پذیرد و فردا در اختیار قرارگاه قرار می دهد و مابقی را هم آبفا تامین کند.

 

 

 



وی بر لزوم نگهداری و مدیریت بهینه آب تاکید کرد و جنگ آینده را جنگ آب دانست و خاطرنشان کرد: خشکسالی و پرآبی هر دو مدیریت می خواهد و باید کار راهبردی در این زمینه انجام داد.
 

 



فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعتبار آبرسانی به ۴ روستای فهرج را ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد که توسط آبفا، سپاه و خیرین تامین شده است.


  

کد خبر 1083025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha