بازدید فرمانده ناحیه مقاومت مرکزی بسیج یزد از خبرگزاری شبستان در یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد همزمان با روز خبرنگار از خبرگزاری شبستان در استان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار شبستان از یزد، سرهنگ پاسدار عباس جوکار همزمان با روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان در یزد با مدیر نمایندگی این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.

جوکار در این مراسم گفت: ترویج روحیه خودباوری و انعکاس واقعیت‌های جامعه توسط خبرنگاران موجب تعالی جامعه و کمک به حل مشکلات است .

وی افزود: اصحاب رسانه با تهیه و انتشار اخبار درست در حوزه‌های مختلف در همه عرصه‌ها موجب خدمات‌رسانی بهتر به مردم هستند و مسوولان را در انجام هرچه بهتر وظایف یاری می‌دهند و باید این روحیه بیش از گذشته در جامعه و نظام اسلامی تقویت شود.

به گفته جوکار، خبرنگاران با انعکاس اخبار صحیح و شفاف و به موقع خود توطئه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می‌کنند و تاکنون در این حوزه گام‌های مهمی توسط تمامی فعالان این بخش و خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) برداشته شده است .

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این مراسم گفت: خبرنگاری به عنوان شغل انبیا است و هدف آن ها نیز تعالی و قرب الهی است.

 

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان در استان یزد به خوبی توانسته در مسیر پوشش اخبار فرهنگی و مسجد و کانونی فعالیت کند و امیدواریم بتواند تعامل بیشتری با نهادهای مرتبط با مسجد داشته باشد.

سید ضیا میررحیمی مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان یزد نیز در این مراسم گفت: ماموریت خبرگزاری شبستان در جهت فعالیت های فرهنگی و مذهبی است و سعی کرده تا با پوشش اخبار مسجدی و همچنین تهیه گزارش ها و مصاحبه های مختلف در جهت فرهنگ سازی در این زمینه گام بردارد.

در پایان این مراسم نیز از مدیر نمایندگی خبرگزاری شبستان در یزد قدردانی شد.

کد خبر 1083103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha