شورای شهر راهبر، سیاست گذار و مغز متفکر شهرداری خواهد بود

ناصحی گفت:شورای شهر قرار است راهبر، سیاست گذار و مغز متفکر شهرداری باشد، پخت و پز کارشناسی نیز به دست کارشناسان شورا انجام می شود و مدیران و کارشناسان شهرداری باید به پشتوانه عقبه امور کارشناسی در شورا کارهای خود را به پیش برند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی ناصحی» امروز(۱۷ مرداد) در جریان نخستین جلسه شورای اداری در دور ششم با تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: شورای شهر قرار است راهبر، سیاست گذار و مغز متفکر شهرداری باشد، پخت و پز کارشناسی نیز به دست کارشناسان شورا انجام می شود و مدیران و کارشناسان شهرداری باید به پشتوانه عقبه امور کارشناسی در شورا کارهای خود را به پیش برند.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد:این نکته بسیار مهمی است، باید به لحاظ دیسیپلین به قدری محکم و مسلط کار شود که تمام توان کارشناسی شهرداری برای اجرای منویات شورا به خط شود، این مهم تنها از عهده اعضا خارج است و تمام کارکنان شورا یک عضو هستند و باید در اجرای برنامه ها و سیاست گذاری همراه و هم پیمان باشند.

 

وی تاکید کرد: اگر شورای پنجم موفقیتی کسب کرده قطعا در سایه توان کارشناسی کارکنان شورا بوده است. بنده تقاضا دارم در مدتی که به عنوان شورای ششم مهمان شما و خدمتگزار مردم هستیم همه اهتمام خود را به کار بندیم تا شهرداری پیام ویژه ای از شورا دریافت کند؛ اینکه همه طرح ها و لوایح و قوانین و مقرراتی که به شهرداری ابلاغ می شود از قنای کارشناسی بالایی برخوردار است. البته حتما در هیات رئیسه هم به ارتقای جایگاه کارشناسان شورا دقت می شود این مهم رویکرد اساسی ما خواهد بود.

 

ناصحی افزود: امروز دیگر بحث سیاسی نداریم و در مقام شورای شهر موضوع کار کارشناسی فنی است، اگر کسی نیز قرار باشد به مجموعه شورا اضافه شود حتما در حوزه کارشناسی بوده و نگاه سیاسی بر رفتار شورای ششم حاکم نیست، ابزار نظارت و پایش و کنترل قوانین و مقررات شورا کارکنان و کارشناسان آن هستند و ورود شما به پیگیری ها و نظارت ها بسیار مهم است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد افزود:ما شما را از خودمان می دانیم و شما نیز با ما اینگونه باشید. ریاست شورا که سوابق بسیار زیاد مدیریتی دارند حتما به ما اجازه می دهند در جهت ارتقای عملکرد شهرداری به استفاده بهینه از بدنه کارشناسی شورا اقدام کنیم.

 

وی گفت: اگر شهرداری کار خود به درستی انجام ندهد همه ما و شما باید در محضر امام رضا(ع) پاسخگو باشیم و امیدوارم در پایان دوره خدمت در شورا وقتی به حضرت سلام می دهیم روی خود را از ما برنگردانند.

کد خبر 1083114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha