تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای خبرنگاران باید از دغدغه‌های مهم مسئولان باشد

حسنوند خواستار تلاش مسئولان برای رفع مشکلات و نیازهای خبرنگاران شد و گفت: پویایی جامعه، پیشرفت امور و آگاهی مردم در گرو داشتن خبرنگارانی جهادگر، متعهد و متخصصی است که بدون دغدغه به کار مقدس خود می‌پردازند.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت جامعه، جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممكن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ، در این مهم همواره پیشرو و پیش‌قدم هستند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: بی‌تردید بیان واقعیت‌ها و تنویر افكار عمومی در كنار صیانت از نشر و پردازش اطلاعات در همه ادوار از اهمیت و تاثیر بسیار بالایی در آگاه‌سازی مردم برخوردار بوده و با انسان‌های وارسته‌ای به نام خبرنگار پیوند خورده است.

 

وی اذعان کرد: توجه به مشکلات و نیازهای خبرنگاران و تلاش در جهت برطرف کردن آنها باید از مهم‌ترین دغدغه های مسئولان باشد چرا که پویایی جامعه، پیشرفت امور و آگاهی مردم در گرو داشتن خبرنگارانی جهادگر، متعهد و متخصصی است که بدون دغدغه به کار مقدس خود می‌پردازند.

 

حسنوند تصریح کرد: امروز که کشور ما در شرایط بسیار ویژه‌ای قرار دارد، دشمنان با جنگ رسانه‌ای و پمپاژ دروغ و ناامیدی در جامعه سعی دارند مردم ایران را تحت فشار قرار دهند و در همین راستا خبرنگاران سربازان خط مقدم این نبرد سخت علیه استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده کشور هستند که می‌توانند با آگاهی بخشی و ایجاد وفاق، همدلی و فضای امیدواری در جامعه، مانع از محقق شدن طرح‌های دشمن شوند و از کشور، مردم و ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب صیانت کنند.

 

وی عنوان کرد: بصیرت‌افزایی و ارتقای سطح آگاهی جامعه، ایجاد وفاق و همدلی و امیدواری به مردم برای حل مشکلات از مهم‌ترین دغدغه‌ های این اندیشمندان صاحب قلم است که نقش مهمی در توسعه همه جانبه در کشور و شهر دارد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: خبرنگاران مجاهدانی هستند که قلم را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از حقیقت، استقلال و پیشرفت کشور قرار داده‌اند.

 

کد خبر 1083132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha