نقش رسانه‌های خراسان جنوبی در محرومیت زدایی بی‌بدیل است

سلم آبادی ضمن تشکر از خبرنگاران خراسان جنوبی و تبریک روز خبرنگار، گفت: رسانه ها و خبرنگاران در استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی نقش بی بدیل و کم نظیری در محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (17 مرداد) در بازدید از خبرگزاری شبستان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، اظهارداشت: 17 مرداد جزو روزهایی است که باید بیشتر گرامی داشته شود، چراکه خبرنگاران که خود مشکلات مردم را پیگیری می کنند، متاسفانه خود دچار مشکلات و چالش های متعددی هستند که باید مرتفع شود.

 

وی در ادامه خبرگزاری شبستان را جزو رسانه های برتر حوزه دین و اندیشه دانست وگفت: شبستان خراسان جنوبی جزو رسانه هایی است که دلسوزانه، متعهدانه و مجاهدانه قلم می زند و کار می کند و خیلی مواقع با گزارش های خوب خود گره های زیادی از مشکلات محرومان باز کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به برخی چالش ها و مشکلات پیش پای خبرنگاران استان، اظهارداشت: حقوق پایین، نداشتن پاداش و حق ماموریت و بیمه و غیره جزو مشکلات پیش روی خبرنگاران است که باید برای رفع آن تلاش شود.

 

سلم آبادی یکی از برکات رسانه های خراسان جنوبی را بودن در کنار محرومان و کمک به نیازمندان با ارائه گزارش های متعدد و یا تلاش های خبرنگاران در مرکز نیکوکاری رسانه یاران عنوان کرد و اظهارداشت: خیلی وقت ها بوده که گزارش خبرنگاران از مشکل یک خانواده کم بضاعت، گره هایی را از آن خانواده گشوده است و دعای خیر آنها را با خود همراه کرده است.

 

سلم آبادی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران خراسان جنوبی و تبریک روز خبرنگار، گفت: رسانه ها و خبرنگاران در استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی نقش بی بدیل و کم نظیری در محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان داشتند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1083137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha