وضعیت بیمارستان انزلی نامناسب است

حسینی گفت: وضعیت بیمارستان شهید بهشتی انزلی نامناسب است زیرا در حال حاضر سه بخش بیمارستان تکمیل شده و بزودی در این شهر بیمارستان صحرایی راه اندازی می شود.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، « سیده سمانه حسینی » امروز (یکشنبه، ۱۷ مرداد) در جلسه ستاد کرونا شهرستان انزلی اظهار داشت: در شرایطی هستیم که فرقی با شرایط بحرانی جنگ، زلزله و سیل ندارد البته در کل کشور وضعیت همین گونه است باید از داشته‌هایمان به بهترین نحو استفاده کرده و شرایط را مساعد کنیم.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندر انزلی با اشاره به اینکه ۱۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان انزلی بستری هستند افزود: جان هر یک از شهروندان برای ما ارزشمند است و برای نجات آنها باید تلاش کنیم.

 

وی اظهار داشت: نمی‌گویم مسئولین ایرادی ندارند ولی باید به جای ایراد گرفتن‌ ها، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، ماسک بزنیم و در دورهمی‌ها شرکت نکنیم.

 

حسینی تاکید کرد: از امروز هر رستوران و قهوه‌خانه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند باید پلمپ شده و پرده مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌ها بر سردر آن نصب شود.

 

وی خواستار تعطیلی گیم‌نت‌ها نیز شد و افزود: فروشگاه‌های زنجیره ای نیز در صورت اخطار مبنی بر عدم رعایت پروتکل‌ها تا ۲۴ ساعت مهلت دارند، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در غیر اینصورت پلمب می شوند.

 

حسینی با اشاره به اینکه در شرایط قرمز هستیم و باید گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ اصناف تعطیل شوند، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که به اصناف کمک کنیم و نمی‌خواهیم بازار را تعطیل کنیم ولی انتظار داریم در قبال این کمک اصناف نیز حداقل ماسک بزنند و اگر رعایت نکنند واحدهای متخلف تعطیل می‌شوند.

 

کد خبر 1083145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha