بازدید امام جمعه بابل از دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی در ساری

امام جمعه شهرستان بابل و هیئت همراه، از دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی مدظله العالی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«حسن روحانی» با حضور در مرکز مازندران از دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی مدظله العالی بازدید به عمل آورد و اظهار کرد: حضرت آیت الله جوادی آملی افتخار جهان اسلام و تشیع هستند.

امام جمعه شهرستان بابل ضمن تحسین گشایش دفتر مرجعیت این عالم ربانی در مرکز استان علوی تبار مازندران گفت: با محوریت این دفتر می توانیم شاهد اجرای برنامه های فرهنگی خوبی در سطح مرکز استان باشیم.

 

وی از علامه جوادی آملی به عنوان یکی از بزرگترین مفسران قرآن کریم یاد کرد و افزود: از بیست سال قبل تا کنون حلقه تفسیر قرآن کریم شهرستان بابل با محوریت تفسیر تسنیم علامه جوادی آملی برگزار شده است.

 

امام جمعه بابل همچنین در این دیدار ضمن تکریم، جایگاه علمی و عملی علامه جوادی آملی، بیان کرد: جامعه امروز نیازمند بهره گیری از سیره عملی علما وبزرگان دین هستند.

 

مسئول دفتر مرجعیت دینی و علمی علامه آیت الله جوادی آملی(حفظ الله) در ساری ضمن قدردانی از حضور امام جمعه بابل در دفتر مرجعیت دینی و علمی علامه جوادی آملی اظهار کرد: تلاش داریم زمینه ساز معرفی سیره عملی علامه جوادی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین«حسین غفاری ساروی» با اشاره به برنامه‌های پیش روی دفتر مرجعیت دینی و علمی علامه آیت الله جوادی آملی(حفظ الله) در ساریف افزود: برنامه های این دفتر که پیوست علمی دارد با هدف ارتقای فرهنگ در جامعه  تدوین شده است.

 

وی به جایگاه رفیع تفسیر تسنیم اشاره و گفت:کسی گمان نمی کرد به این زودی پس از المیزان تفسیری به عظمت تفسیر تسنیم تألیف شود‌.

 

به گزارش شبستان، امام جمعه بابل در این سفر یک روزه به مرکز مازندران پس از حضور در بیت حضرت آیت الله مرحوم عبدالله نظری خادم الشریعه و نثار فاتحه، از مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری و مسجد جامع نیز بازدید به عمل آوردند.

مدرسه علمیه امام علی(ع)

بیت علامه نظری خادم الشعریعه

مسجدجامع

کد خبر 1083147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha