حمایت سرمایه گذار حوزه معدنی جنوب کرمان از زندانیان جرائم غیر عمد جیرفت

مسلم مروجی فرد گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی با مدیران کارخانه در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و به کار گیری افراد دارای سوء پیشینه با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان، صحبت و توافق حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۷ مرداد ماه رئیس سازمان صمت جنوب کرمان به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت از روند اجرایی معدن و کارخانه تولید کنسانتره مس در سرگز اسفندقه بازدید کردند.


«مسلم مروجی فرد» در خصوص این بازدید، گفت: این بازدید در راستای بررسی روند تولید کارخانه و بهره برداری از معدن انجام شد.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: در ادامه بازدید از روند اجرایی و فعالیت کارخانه مس سرگز و با حضور مسئولین و مدیر طرح، در خصوص مشکلات و موانع پیش روی کارخانه صحبت و بررسی صورت و تصمیماتی به منظور رفع مشکلات گرفته شد تا این طرح مهم معدنی با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.


وی تصریح کرد: همچنین در راستای مسئولیت های اجتماعی با مدیران کارخانه در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و به کار گیری افراد دارای سوء پیشینه با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان، صحبت و توافق حاصل شد.

 

 

آمادگی دستگاه قضایی برای حمایت قاطع از سرمایه گذاران و فعالان عرصه اقتصادی و تولید



«حسین سلامی» با اشاره به بازدید از معدن و کارخانه تولید کنستانتره مس سرگز، ضمن تشکر از مدیران و مجموعه شرکت طلایه داران مس جیرفت، گفت: روند اجرا در این طرح صنایع معدنی بسیار عالی است و همچنین از مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان نیز تشکر می کنم که با اجرای طرح های صنعتی و معدنی نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه و اشتغالزایی داشته اند.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت تصریح کرد: توسعه اقتصادی منطقه و مخصوصا راه اندازی طرح های صنعتی و معدنی اقدام بزرگی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مردم و در نتیجه کمتر شدن آمار جرم و ایجاد امنیت بیشتر برای شهروندان است.


وی با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و فعالین عرصه اقتصادی و تولیدی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی آمادگی این را دارد تا همگام با سرمایه گذاران و در کنار واحدهای تولیدی، با هر مشکلی که به عرصه تولید منطقه خدشه وارد کند مقابله کند.


سلامی عنوان کرد: از این شرکت و سایر شرکت های صنعتی و معدنی منطقه درخواست می کنیم تا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و اشتغال این افراد در واحدهای اقتصادی خود و همچنین به منظور آرامش و رفاه جامعه و پیشگیری از تکرار جرم کمک کنند.


شایان ذکر است؛ این طرح صنایع معدنی توسط شرکت طلایه داران مس جیرفت به عنوان یکی از طرح های شاخص در جنوب کرمان، با تولید 15 هزار تن کنسانتره مس در خرداد ماه جاری و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، با سرمایه گذاری بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفری به بهره برداری رسید.

کد خبر 1083167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha