ورود خودروها از شهرهای قرمز به هویزه ممنوع است

عفری مفرد گفت: با توجه به وضعیت زرد این شهرستان تردد در ساعات برگزاری مراسم از ۲۱ تا یک بامداد بلامانع است، اما ورود خودروها از شهرستان های قرمز همانند اهواز و سوسنگرد ممنوع بوده و از ورود خودروها جلوگیری می شود.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه باتوجه به اقدامات ما در شهرستان هویزه وضعیت این شهرستان در خصوص شیوع ویروس کرونا زرد است، اما این وضیعت پایدار نیست و در صورت عدم رعایت شهروندان ممکن به حالت قرمز تغییر وضعیت دهد.

 

فرماندار هویزه از اجرای اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای اطلاع عموم از کشندگی ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با قوه قهریه نمی توان مردم را مجبور به کاری کرد، بنابراین بهترین راه برای اقناع عموم نسبت به خطرات ویروس کرونا فرهنگ سازی و تبلیغات است.

 

وی در خصوص ماه محرم عنوان کرد: از هفته های قبل جلسات متعددی با اعضای ستاد برگزاری مراسم محرم در شهرستان گرفته شد که نتایج موففیت آمیزی داشت؛ زمان شروع و خاتمه مراسم، عدم تداخل با دیگر مراسم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه فاصله گذاری اجتماعی در حین برگزاری از مهمترین مصوبات این جلسات بوده است.

 

عفری مفرد درباره منع تردد در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت زرد این شهرستان تردد در ساعات برگزاری مراسم از 21 تا یک بامداد بلامانع است، اما ورود خودروها از شهرستان های قرمز همانند اهواز و سوسنگرد ممنوع بوده و از ورود خودروها جلوگیری می شود.

 

کد خبر 1083169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha