پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب آبادان غیرقابل قبول است

گروسی پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب آبادان را غیرقابل قبول خواند و گفت: انتظار می رود علاوه بر چهار هزار میلیارد ریالی که امروز با عقد تفاهم نامه در اختیار آب و فاضلاب استان خوزستان قرار گرفت، اعتبارات دیگری نیز به مسئله فاضلاب شهری اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حسین گروسی» امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) در آئین امضای تفاهم نامه تامین اعتبار طرح جمع آوری فاضلاب شهری آبادان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه امنیت و سلامت دو موضوع مهم برای مردم منطقه آزاد اروند است اظهار کرد: دست یافتن به امنیت و سلامت در این منطقه نیازمند هم افزایی بین دستگاهی است.

 

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه امروزه فاینانس فاضلاب در ارتباط با سلامتی مردم است افزود: تصفیه خانه های فاضلاب در آبادان این سلامتی را به خطر انداخته اند و با هدایت فاضلاب به رودخانه باعث آلودگی محیط زیست، نخیلات و شوری آب می شوند.

 

وی پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب آبادان را غیرقابل قبول خواند و تصریح کرد: انتظار می رود علاوه بر چهار هزار میلیارد ریالی که امروز با عقد تفاهم نامه در اختیار آب و فاضلاب استان خوزستان قرار گرفت، اعتبارات دیگری نیز به مسئله فاضلاب شهری اختصاص یابد.

 

گروسی اضافه کرد: البته از سوی بانک تجارت کشور نیز چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه فاضلاب خرمشهر هم در نظر گرفته شده است.

 

وی حل مشکلات فاضلاب شهری آبادان و خرمشهر را نیازمند حداقل به ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عنوان کرد و یاد آور شد: سازمان منطقه آزاد اروند که از بدو تاسیس تاکنون ۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد داشته، نمی تواند به تنهایی این اعتبار را تامین کند.

 

کد خبر 1083176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha