انقلابی به شکوه و بزرگی انقلاب امام حسین (ع) در طول تاریخ وجود ندارد

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه حسین ابن علی (ع) معلم عزت و آزادگی است و انسان‌ها را به سمت عزت‌ها، شکوه‌ها و آزادگی‌ها تعلیم می‌دهد گفت: انقلابی به شکوه و بزرگی انقلاب امام حسین (ع) در طول تاریخ وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» عصر امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) در آئین اهتزاز پرچم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) که به مناسبت آغاز ماه محرم برگزار شد، با بیان اینکه محرم درس و انقلاب بود اظهار کرد: انقلابی به شکوه و بزرگی انقلاب امام حسین (ع) در طول تاریخ وجود ندارد.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: در دانشگاه حسین ابن علی (ع) انواع مختلف آدم‌ها در تمامی رنج‌‌های سنی دیده می‌شود و این نشان می‌دهد که همه می‌توانند زیر این پرچم و عَلَم حضور پیدا کنند.

 

وی اذعان کرد: حضرت سیدالشهدا (ع) مانند چراغ، نور می‌پراکند، جامعه انسانی را نورانی می‌کند، به بشریت نور می‌دهد و بشریت را از ظلمت‌ها، تاریکی‌ها و خفقان‌ها به سمت نور می‌برد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه پیام امام حسین (ع)، پیام قرآن بود تصریح کرد: حسین ابن علی (ع) معلم عزت و آزادگی است و انسان‌ها را به سمت عزت‌ها، شکوه‌ها و آزادگی‌ها تعلیم می‌دهد.

 

کد خبر 1083178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha