مسابقات تیراندازی روز خبرنگار در آستارا برگزار شد

قنبری گفت: مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه در شهرستان آستارا برگزار شد.

«بهزاد قنبری» در حاشیه برگزاری مسابقه تیراندازی ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه در محوطه حوزه شهید نقیب زاده شهری سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این مسابقه توسط سپاه ناحیه و با مشارکت بسیج رسانه و حوزه شهید نقیب زاده شهری برگزار شد، افزود: در این مسابقه ۱۰ نفر از فعالین رسانه ای حضور داشتند.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد روحیه نشاط در میان فعالان واقعی این عرصه و دوری چند لحظه ای از دغدغه های حرفه خبرنگاری عنوان کرد و گفت: در این مسابقه مدیران مسئول و سردبیران نشریات مکتوب، خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور و فعالین فضای مجازی حضور داشتند.

 

قنبری با اشاره به اینکه در این مسابقه رامین بشرویه از خبرگزاری ایسنا به مقام نخست دست یافت، تصریح کرد: پیمان ناصری زارع از خبرگزاری شبستان و عیسی پاشاپور از خبرگزاری ایرنا به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقه از نفرات اول تا سوم از سوی فرمانده سپاه ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده با اهدای لوح و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1083189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha