مسئولان آستارایی از خبرنگاران تجلیل کردند

مسئولان آستارایی طی آیین های جداگانه ای از خبرنگاران و فعالان رسانه های این شهرستان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، خبرنگاران و فعالان رسانه های شهرستان آستارا امروز(یکشنبه، ۱۷ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار توسط فرمانداری، شهرداری، سپاه، هنگ مرزی، نیروی انتظامی و شورای اسلامی این شهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

«سید سعید میرقربانی» در آیین تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه خبر اظهارکرد: خبرنگاران نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نام برد و گفت: خبرنگاران مشکلات مردم را به گوش مسئولان رسانده و مسئولان نیز در راستای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

«بهزاد قنبری» نیز در آيین تجلیل از خبرنگاران که در محل سپاه ناحیه آستارا برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران واقعیت ها را پوشش دهند و از حواشی پرهیز کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: خبرنگاران فعال و سختکوش، بدون هیچ ادعایی همواره در راستای هدف ها و آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشته و برای ایجاد وحدت و امید در جامعه تلاش می کنند.

 

«هادی قاسمی» نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل مرزبانی شهرستان آستارا برگزار شد، اظهارکرد: همگرایی، همدلی و وفاق مردم، اصحاب رسانه و مسئولان سرمایه بزرگی است.

 

فرمانده هنگ مرزی بندر آستارا افزود: شغل خبرنگاری یکی از جذاب ترین و پر مخاطره ترین شغل های حال حاضر است و سربازان خط مقدم اطلاع رسانی بدون کوچکترین چشم داشت مشغول تولید خبر و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف هستند.

 

«افراسیاب زاهدنیا» نیز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در محل فرماندهی این شهرستان اظهارکرد: خبرنگاران در نشان دادن اقتدار پلیس نقش مهمی دارند و نباید با اختصاص یک روز به خبرنگاران، زحمت های آنها در طول سال نادیده گرفته شود و قدردانی از فعالان این عرصه در مناسبت های مختلف ضروری است.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: خبرنگاران طلایه داران عرضه اطلاع رسانی هستند و بدون چشمداشت در این شغل حساس کار می کنند.

 

«جواد معیتی» نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهارکرد: خبرنگاران در توسعه این شهر به خصوص در حوزه گردشگری، نقش غیر قابل انکاری دارند و با نظرات و انتقادهای خود، بستر پیشرفت را فراهم می کنند.

 

شهردار بندر آستارا گفت: روز خبرنگار، روز تجلیل از افسران جبهه جنگ نرم است که امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را آرمان غایی خود قرار داده اند.

 

«میثم الوان پور» نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل ساختمان شورای اسلامی شهر آستارا برگزار شد اظهارکرد: مرداد ماه هر سال یاد آور همت تلاش مجدانه اهالی قلم در حرفه شریف خبرنگاری و تحقق رسالت سترگ آگاهی بخشی به جامعه است.

 

رییس شورای اسلامی شهر بندر آستارا گفت: نقد سازنده و منصفانه، بدون شک موجب ایجاد انگیزه و امید به آینده ای روشن می شود.

 

گفتنی است، همچنین خبرنگاران خبرگزاری های فعال در شهرستان آستارا با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این شهرستان این روز را گرامی داشتند.

کد خبر 1083194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha