نهاد روحانیت یکی از نهادهای جریان‌ساز و اثر بخش نظام است

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه نهاد روحانیت یکی از نهادهای جریان‌ساز و اثر بخش نظام است، بر تقویت مراکز حوزوی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمدجواد جعفری مهر» امروز(۱۷ مرداد ماه) در نشست شورای نهادهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید جهت استفاده بهتر از ظرفیت‌ها ستادی تشکیل شود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهاد روحانیت یکی از نهادهای جریان‌ساز و اثر بخش نظام است، بر تقویت مراکز حوزوی استان تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام جعفری ‌مهر با تشکر از مدیران حوزوی، بر لزوم هم اندیشی بیشتر و بهتر نهادهای حوزوی استان، تنظیم چشم انداز همکاری ها و بر برگزاری جلسات منظم، مستمر، موضوع محور و خروجی محور تاکید کرد.

 

وی گفت: مراکز حوزوی با توجه به تدبیر مقام معظم رهبری در تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای خدمت‌رسانی به طلاب با محوریت مرکز خدمات، همکاری و هم‌افزایی دارند و اگر خدمتی می‌خواهد از طرف نهادها ارائه شود از طریق مرکز خدمات صورت گیرد. 

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زلزله سی‌سخت گروه‌های جهادی اجازه اینکه خودشان پول جمع آوری کنند را نداشتند، بلکه باید به شماره کارتی که مرکز خدمات اعلام کرد، واریز و سپس توسط شورای نهادهای حوزوی برنامه ریزی شود.

 

وی یادآور شد: ۱۲۰ میلیون تومان کمک از طرف مرکز خدمات حوزه های علمیه به زلزله زدگان سی سخت در حال پرداخت است.

 

حجت الاسلام افتخاری، مدیر حوزه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد هم گزارشی از کمک های صورت گرفته ارائه کرد.

 

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد و راهیار مبلغین استان هم بر هم افزایی نهادهای حوزوی تاکید کرد.

کد خبر 1083198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha