شکل گیری جبهه نیروهای انقلابی در قالب مقابله با جنگ نرم ضروری است

علی اصل زعیم با اشاره به اهمیت شکل گیری جبهه نیروهای انقلابی در قالب مقابله با جنگ نرم گفت: مطالبه گری از جمله مهمترین مسائلی است که همواره اصحاب رسانه باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا پیشگاهی» به مناسبت هفته خبرنگار با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز براساس حکم سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه ساوجبلاغ منصوب شد.

سرهنگ علی اصل زعیم در جریان اجرای این حکم گفت: مطالبه گری از جمله مهمترین مسائلی است که همواره اصحاب رسانه باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده ناحیه ساوجبلاغ افزود: انتظار می رود با اهتمام کانون بسیج رسانه در ساوجبلاغ شاهد شکل گیری جبهه واحد رسانه ای از نیروهای ارزشی باشیم.

اصل زعیم در پایان خاطرنشان کرد: امروز ترویج گفتمان انقلاب اسلامی وابسته به هم افزایی و همراهی نیروهای آگاه و بصیر انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در این نشست با اظهار امیدواری از تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: هم اندیشی و همفکری نیروهای جوان انقلاب در قالب جنگ نرم و در عرصه رسانه از جمله اهداف راهبردی سازمان بسیج رسانه است. 

 

کد خبر 1083225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha