طرح صالحین یک جریان تربیتی و فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد کرده است

کریم‌پور گفت: طرح صالحین به عنوان طرح راهبردی سپاه، یک جریان تربیتی و فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد کرده است که همه وظیفه داریم در انجام این اقدام مشارکت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (دوشنبه ۱۸ مرداد) در آئین معارفه مسئول جدید تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت در سند چشم‌انداز بسیج اظهار کرد: شبکه تربیتی و ظرفیت حلقات صالحین می‌تواند با هدف‌گذاری مشخص در راستای منویات مقام معظم رهبری نقش‌آفرین باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: طرح صالحین به عنوان طرح راهبردی سپاه، یک جریان تربیتی و فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن ایجاد کرده است که همه وظیفه داریم در انجام این اقدام مشارکت داشته باشیم.

 

«حجت‌الاسلام امین ذوالفقاری» نیز اذعان کرد: شجره طیبه صالحین و مسئله تعلیم و تربیت در سند ۱۰ ساله بسیج در ۲ قرارگاه جذب و توسعه و تعالی از آن برنامه‌ریزی شده که باید در راستای تربیت جوانان مومن انقلابی و پای کار نیرو تلاش شود و خوشبختانه طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی را شبکه تربیتی صالحین انجام داده که رضایت‌مندی مقام معظم رهبری را به همراه داشته است.

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به نقش موثر حوزه‌های علمیه در پویایی و کیفیت بخشی حلقات صالحین اشاره کرد و یاد آور شد: نقش راهبری و هدایت فکری شبکه تربیتی صالحین توسط طلاب و روحانیون سرمربی و مربی صورت می‌گیرد.

 

در پایان حکم «حجت‌الاسلام محسن بخشی» مسئول جدید تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک به وی اهدا شد.

 

کد خبر 1083432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha