راه اندازی شورای هماهنگی شبکه هیئات خوزستان برای اولین بار/ محور سخنرانی خطبا در ماه محرم موضوع خانواده است

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه برای نخستین بار در استان شبکه هیئات و تشکل های دینی در استان راه اندازی شده است گفت: محور سخنرای های خطبا در ماه محرم باتوجه به حساسیت مقام معظم رهبری موضوع خانواده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» امروز (دوشنبه ۱۸ مرداد) در نشست خبری که امروز (دوشنبه 18مرداد) به مناسبت روزخبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در روایات اتفاقات انقلابی در جامعه را برعهده دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: بخش عمده ای از واقعه کربلا را افرادی نقل کردند که زیر پرچم ولایت نبودند، اگر راویان حقیقی نبودند تلاش های حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) برای احیای اهداف قیام عاشورا بی نتیجه باقی می ماند.

 

وی با بیان اینکه نگاه شیعه به خبرنگاران بر این است که فرد انقلابی و راوی حقیقت باشد اضافه کرد: خبرنگاران در جریانات اخیر امروز خوزستان باید جریانات و نیازهای خوزستان را مدیریت و جهت دهی درست کنند.

 

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به رویکرد زندگی مستکبرانه برخی مسئولان در جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: متاسفانه بعد از رحلت امام (ره) جریاناتی حضور پیدا کردند که می خواستند اهداف انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند که امروز برخی از این افراد را در پست های مدیریتی کلان کشوری می بینیم که به صورت مستکبرانه و طلبکاران با مردم سخن می گویند.

 

وی به برخی اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی در استان اشاره کرد و ادامه داد: برا نخستین بار در استان  شورای هماهنگی شبکه هیئات و تشکل های دینی در استان راه اندازی شده که در این تشکل کانون مداحان، سازمان عتباب عالیات، بسیج مداحان، جامعه ایمانی مشعر، اتحادیه دانش آموزی و قرارگاه راه و کربلا حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام نبی زاده با بیان اینکه اولین مجتمع فرهنگی و قرآنی شهرستان حمیدیه افتتاح شد عنوان کرد: ۲ شعار برای ماه محرم امسال در نظر گرفته شده که این شعارها با عنوان های «زیر علمت امن ترین جای جهان است» و «نسل به نسل در پناهت هستیم» است.

 

وی به ممنوعیت برگزاری روضه های خانگی در محرم امسال اشاره کرد و یاد آور شد: عزاداران حسینی می توانند این روضه ها را در محیط باز همانند کوچه و پارکینگ ها برگزار کنند، محور سخنرای های خطبا در ماه محرم با توجه به حساسیت مقام معظم رهبری موضوع خانواده خواهد بود.

 

کد خبر 1083440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha