طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند

فتحی با اشاره به رعایت قوانین بهداشتی و استفاده از ماسک و موادضدعفونی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در البرز گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در دو شهرستان استان البرز در وضعیت فوق قرمز قرار گرفته است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: در حال حاضر یک هزار و ۲۹۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز تحت درمان قرار دارند. 

وی با اعلام این مطلب که ۱۸ بیمار کرونایی در طول ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند بیان کرد: نزدیک به ۵ هزار نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در استان البرز جان خود را تا کنون از دست داده اند که این آمار هشدار برای دیگر شهروندان نسبت به حفظ قوانین بهداشتی است. 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: این در حالی است که از ابتدای شروع بیماری کرونا در استان البرز ۵۶ هزار و ۲۳۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری شده اند که از این تعداد ۵۰ هزار و ۳۱ بیمار بهبودی کامل یافتند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: روند واکسیناسیون با جدیت در استان البرز در حال انجام است با این وجود از تمامی شهروندان البرزی درخواست می شود که خود را متعهدانه ملزم به رعایت قوانین بهداشتی بدانند و از ماسک و مواد ضدعفونی استفاده کنند. 

 

 

کد خبر 1083444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha