طرح قدم قدم تا به حرم ویژه ماه محرم در فضای زندان های استان البرز اجرا می شود

جمیاری با اشاره به اهمیت ترویج سیره و فرهنگ عاشورایی گفت: طرح قدم قدم تا به حرم ویژه ماه محرم در فضای زندان های استان البرز اجرا می شود.

« اسماعیل جمیاری» در جریان برپایی ویژه برنامه های ماه محرم در فضای زندان های استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از ویژه برنامه های شاخص به مناسبت ماه محرم در فضای زندان ها، اجرای طرح قدم قدم تا به حرم است.

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: به منظور برپایی ویژه برنامه های محرم، شاخص ها و چارچوب های معین شده از طرف ستاد ملی کرونا مورد نظر است.

 

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در فضای محیطی زندان ها بیان کرد: فضاسازی، سیاه پوش ساختن اماکن مذهبی، ساماندهی و تجهیز هیئت های عزاداری از جمله اقدامات در دست اقدام است.

 

وی اظهار کرد: کار فرهنگی در فضای محیطی زندان در چارچوب تربیت و توجه مددجویان زندان با اهتمام روحانیت و مبلغان دینی است.

 

جمیاری تصریح کرد: تبیین فرهنگ آموزنده عاشورای حسینی قلب ها را در جهت معرفت به خدا و افزایش ایمان و معرفت دینی محیاء می کند و مانع آسیب های اجتماعی و حتی جبران آسیب ها است.

 

مدیرکل زندان های استان البرز خاطرنشان کرد: ویژه ماه محرم و تا اربعین حسینی ویژه برنامه های متنوع در قالب برپایی ختم قرآن کریم، ذکر صوات های دسته جمعی، ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت عاشورا، برپایی تعزیه عاشورایی و آیینی از جمله برنامه های متنوع در قالب طرح قدم قدم تا به حرم است.

 

 

کد خبر 1083448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha