۳۵ روحانی به مساجد بندر آستارا اعزام شدند

حجت الاسلام حبیبی از اعزام ۳۵ روحانی به مساجد شهری و روستای شهرستان آستارا در ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: فداکاری در راه اعتلای دین از اهداف قیام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا ماه محرم را بهترین فرصت برای صدور فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی به جهان دانست و افزود: نتیجه فرهنگ عاشورایی و نهضت حسینی گسترش عدالت، ولایت‌ مداری و آزادگی از استبداد و زیاده ‌خواهی‌ های استکبار جهانی است.

 

وی از اعزام ۳۵ روحانی به مساجد شهری و روستای شهرستان آستارا در ماه محرم خبر داد و تصریح کرد: این مبلغین بومی و اعزامی از قم هستند که با هدف بیان ابعاد واقعه عاشورا، بیان احکام شرعی، تبلیغات دینی و نشر معارف اسلامی به مساجد، هیئت‌های مذهبی و تکایای بندر آستارا اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام حبیبی مهم‌ترین درس قیام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای اصلاح جامعه از فساد دانست و گفت: پیام‌های قیام عاشورا باید توسط روحانیون برای نوجوانان و جوانان امروزی تبیین شود چراکه پیام‌های ارزشمند آن ضامن بقای انقلاب اسلامی و تیری بر توطئه‌های دشمنان است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه مراسم ها و برنامه های عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دوستداران و عاشقان اهل بیت(ع) و متولیان مساجد و هیئت های مذهبی به جای برپایی ایستگاه های صلواتی؛ موکب های سلامت برپا و بین عزاداران ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کنند.

کد خبر 1083450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha