شورای ششم در گفتگوی صادقانه با مردم و مبارزه با فساد تلاش خواهد کرد

طهوریان عسکری گفت:شورای ششم در گفتگوی صادقانه با مردم، حضور در کنار مردم در عین ارتباط با نخبگان، مبارزه جدی با فساد که محل ظهور آن در قوه مجریه شورای شهر است، حتما تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد مشهد، «مجید طهوریان عسکری» امروز(۱۸ مرداد) در نطق پیش از دستور دومین جلسه علنی شورای شهر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم گفت: امروز روز شهدای مدافع حرم است، به روح پاک همه شهدای مدافع حرم درود و از محضر والدین ایشان خاضعانه طلب دعا دارم. بی شک در مسیر خدمت اگر موانع و گره‌هایی باشد با دعای ایشان و همه همشهریان باز خواهد شد. نگاه فرهنگی شورای ششم هم توجه ویژه به موضوع ایثار و شهادت و تقویت هویت انقلابی است.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد افزود:پایان این هفته مصادف است با روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، به فعالان اجتماعی و اعضای محترم سازمان های مردم نهاد تبریک و خسته نباشید عرض می‌نمایم. شروع دوره کای شورای ششم همزمان شده با آغاز به کار دولت مردمی آیت الله رئیسی.

 

وی گفت:شورای ششم حتما تلاش خواهد کرد تا در گفتگوی صادقانه با مردم، حضور در کنار مردم در عین ارتباط با نخبگان، مبارزه جدی با فساد که محل ظهور آن در قوه مجریه شورای شهر خواهد بود، توجه به سرمایه انسانی بدنه ابرسازمان شهرداری مشهد، توجه ویژه به مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های حاشیه شهر و جهش در رشد شاخص‌های فرهنگی تلاش وافر کند.

 

طهوریان عسکری ادامه داد:به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی از شهرداری مشهد توقع داریم ارتقای جایگاه ساختاری مجموعه معاونت فرهنگی خود را از اولویت‌ها و در دستور کار جدی قرار دهد چراکه نهادینه‌سازی نگاه و تفکر فرهنگی در بدنه مدیران و کارشناسان مجموعه شهرداری از توقعات بنده به عنوان عضو شورا و کمیسیون فرهنگی است.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد اظهارکرد:توجه به موضوع زائر و زیارت، جایگاه و نقش آفرینی مساجد، دغدغه‌ها و اولویت‌های جامعه هنری و ورزشکاران، برنامه ویژه در حوزه خانواده و بانوان، ایجاد بستر رشد سرمایه‌های جریان انقلاب در مشهد الرضا، موضوعات شهروندی همچون تفکیک زباله از مبدا، محبت و مودت در بین شهروندان، فرهنگ آپارتمان نشینی، مطالعه کتاب و کتابخوانی باید از اولویت‌های کاری شهرداری باشد.

 

وی بیان کرد:مشهدالرضا(ع) جهان شهر برکت و کرامت، یک فرصت طلایی برای بروز استعدادهایی است که سالها پشت درهای بسته ایستاده اند، کسانیکه تا امروز فرصت بروز توانمندی و ظرفیت‌های خود را در عرصه مدیریت شهری پیدا نکرده‌اند. ما با همه توان و ظرفیت‌های در اختیار، قطعا پشت سرمایه‌های انسانی دارای ظرفیت و توان در اداره مدیریت شهری خواهیم ایستاد.

 

طهوریان عسکری گفت:شورای ششم آماده است تا یک دوره خدمت جهادی و همراه با دانش و رفتار عالمانه و هوشمندانه برای اداره شهر مشهدالرضا را رقم بزند. از تمام همکاران در شهرداری، فعالان فرهنگی اجتماعی شهر و همه کنشگران سیاسی تقاضا داریم به دور از نگاه‌ها و دعواهای سیاسی تلاش کنیم مشهدالرضا(ع) را در جهشی جدی، موثر، کارآمد و مفید به اعتلا و جایگاه واقعی خود برسانیم.

کد خبر 1083463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha