تجمع دستجات عزاداری ممنوع است/ مراسم های محدود باشد

حجت الاسلام اروجی گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان اصفهان مراسم های داخل مکان حداکثر یک چهارم و در فضای باز با ظرفیت یک سوم برگزار و تجمع دستجات عزاداری هم ممنوع است.

حجت الاسلام «رحمت اله اروجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به الاغ دستورالعمل های اجرای برنامه های مذهبی اظهارداشت: دستورالعمل ستاد کرونا به هیات های مذهبی اعلام شده و نوع برگزاری مراسم ها و رعایت اصول بهداشتی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونا استان اصفهان مراسم های داخل مکان حداکثر یک چهارم و در فضای باز با ظرفیت یک سوم برگزار و تجمع دستجات عزاداری هم ممنوع است.

 

وی ادامه داد: حرکت هیات های مذهبی اشکال ندارد اما نباید تجمع کنند.

 

*مجوزی برای برپایی ایستگاه صلواتی نداده ایم

 

حجت الاسلام اروجی با اشاره به اینکه مجوزی برای برپایی ایستگاه صلواتی نداده ایم، تصریح کرد: نذری ها به صورت بسته بندی توزیع می شود و اصول بهداشتی باید در این خصوص مورد توجه باشد.

 

وی اضافه کرد: توزیع مواد بهداشتی و پیشگیری از کرونا در بین مردم در قالب بسته بندی ایرادی ندارد و باید تمامی اصول رعایت شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از کرونا برنامه ریزی و اقدام شود و همه در این مسیر همکاری کنند و نگذارند کشور بیش از این درگیر شود.

کد خبر 1083488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha