کانون  فرهنگی و هنری شهدا بهشهر با تدارک خوراک معنوی در کنار مردم است

قلندری گفت: کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهربا اجرای برنامه های فرهنگی در کنار مردم است و از تمام توان خود در این بخش با تزریق خوراک معنوی به مردم در این ایام استفاده می کنیم.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه در ایام مختلف است و در ماه محرم هم با توان بیشتری در این بخش با رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار مردم و با مردم خواهیم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: اگر چه دوباره با شیوع نوع جئیئ کرونا و با کرونای دلتا با مشکلات عدیده در جامعه روبرو شده ایم اما همچنان در کنار مردم خواهیم بود و از ظرفیت های مختلف در ماه محرم برای کمک رسانی به مردم استفاده می کنیم.

 

وی همچنین از برگزاری جلساتی با اعضای کانون و امام جماعت خبر داد و خاطر نشان کرد: رعایت شیوه نامه های ستاد مقابله با کرونا، تلاش برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دینی در جامعه، تلاش برای توزیع کمک های مومنانه و روضه خوانی ها در فضای مجازی از برنامه های مهمی است که اجرا می شود تا در این شرایط هم بتوانیم بخشی از مشکلات اقشار محروم بررطف شود.

 

قلندری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های در کنار مردم است و از تمام توان خود در این بخش با تزریق خوراک معنوی به مردم در این ایام استفاده می کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در شرایط سختی قرار داریم و باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود چرا که بسیاری از خانواده ها به خاطر حفظ پروتکل های بهداشتی در مراسم های حضوری شرکت نمی کنند و باید در این ایام برای آنها نیز خوراک معنوی تدارک ببنیم و تولید محتوا در این بخش از تاکیدات مهم است.

 

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای مهم ما، تولید محتوای مرتبط با ایام محرم در فضای مجازی برای استفاده جوانان و خانواده هاست تا قیام عاشورا بدرستی برای مردم تبیین شود.

 

کد خبر 1083498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha