فضای مجازی باید به نفع ارزش‌های ملت و جامعه اسلامی مدیریت شود

حجت الاسلام فاضلی گفت: فضای مجازی می‌بایست به نفع ارزش‌های ملت و جامعه اسلامی مدیریت شود و همه به صورت آتش به اختیار برای نیل به این مهم تلاش نمایند.

حجت‌الاسلام  حجت الله فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امروزه فضای مجازی هم فرصت است برای رفاه و تعالی و هم می‌تواند تهدیدی جدی برای اضمحلال و انحطاط جوامع بشری باشد  و ارتباط جامعه با این مقوله به حدی قوی شده که جلوه‌های حقیقی لازم را به خود گرفته و تبدیل به یک فضای حقیقی و واقعی شده است.

 

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: از آنجا که این فضا فقط تصورات و نظریات تئوری نیست بلکه عملکردها، برنامه‌ها، رویکردها و فعالیت‌های جامعه و افراد آن را در بر می‌گیرد ضرورت دارد به صورت ویژه به آن توجه داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: شناخت ابعاد قوت در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، استفاده حداکثری ماموستا ها و روحانیون برای بارگذاری ارزش‌های دینی، تولید محتوای مثبت و مناسب، برنامه ریزی جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و تقویت سواد رسانه‌ای از مهم‌ترین راهکارها است.

 

حجت الاسلام فاضلی  اظهار کرد:  اگر جوانان و کاربران ما به صورت آموزش دیده و علمی از این فضا استفاده کنند قطعاً به تسخیر ارزش های دینی و اسلامی در خواهد آمد و در تقابل با ضد ارزشها توفیقات زیادی کسب خواهیم کرد.

 

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به سخن رهبری در خصوص اینکه فضای مجازی در کشور فضای رها شده‌ای است گفت:اگر طرح قانون صیانت از فضای مجازی به قانون تبدیل شود یکی از دغدغه‌های رهبری رفع شده و باب نفوذ و استیلای دشمن به حداقل می‌رسد.

 

کد خبر 1083510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha