مهمترین کارکردهای اوقات فراغت توجه به جنبه های فردی و اجتماعی است

حجت الاسلام نصاری زاده مهمترین کارکردهای اوقات فراغت را توجه به دو جنبه فردی و اجتماعی دانست و گفت: برای اوقات فراغت امسال برنامه‌های ویژه‌ای در مجموعه فرهنگسرا اروند تدارک دیده‌ شده است.

«حجت الاسلام هانی نصاری زاده» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: ابعاد فردی می‌تواند در کسب مهارت‌های زندگی، سلامت جسمانی، سلامت روح و روان، توانمندسازی، شکوفایی استعداد فردی، خودسازی و جامعه پردازی تاثیر گذار باشد.

 

مدیر فرهنگسرای اروند به برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان در این مجموعه اشاره کرد و افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان و اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، جوانان و نوجوانان که از دغدغه‌های مهم والدین است، انتظار برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فعالیت‌های مفید و خلاقانه بیشتر می شود چرا که در غیر این صورت ضمن پرورش قشری ناکارآمد، به دلیل استفاده نادرست از فضای مجازی، می‌تواند زمینه گسترش آسیب‌های اجتماعی فراهم سازد.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت امروزه تبدیل به یک فرصت اجتماعی برای جامعه شده است و این مهم بر اساس زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهره‌ وری بالای نیروی انسانی می‌شود.

 

حجت الاسلام نصاری زاده مهمترین کارکردهای اوقات فراغت را توجه به دو جنبه فردی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ های انجام شده برای غنی‌سازی اوقات فراغت در این مجموعه در گرایش‌های مختلف همچون گارگاه خیاطی، آموزش فتوشاپ، آموزش زبان خارجه، کارگاه خلاقیت فکری کودکان، آموزش معادلات ریاضی و ... برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌ شده است.

 

کد خبر 1083511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha