انتقادات سازنده و بر پایه اخلاق باشد

میر غضنفری انتقاد را امری پسندیده دانست و گفت: مشکل زمانی آغاز می شود که انتقادات وارد فضای غیراخلاقی می‌شود، انتقادات باید بر پایه اخلاق و با هدف سازندگی طرح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید اسماعیل میرغضنفری» شامگاه دوشنبه( 18 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران بندر انزلی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و شمشیر بران در پیشبرد اهداف مورد نیاز اجتماع هستند.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: در مسیر کارمان وظایف و تکالیفی داریم  و در فضایی زندگی می‌کنیم که می بایست پذیرای نقد باشیم، ولی لازم است بین نقد و هتاکی، پیشنهاد و انتقاد و مباحثی که ممکن است ما را از مسیر اصلی منحرف کند، دوری کنیم.

 

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم آزاداندیشی، آزادمردی و شرافتمندی را بزرگترین درس عاشورا عنوان کرد و گفت: این پیام برای همه نسل‌ها جاری است.

 

میرغضنفری خاطر نشان کرد: اقدامات سازنده در سایه وحدت و همدلی محقق می‌شود، در این روزها که درگیر کرونا هستیم بسیاری از شهروندان خواستار بستن ورودی شهر هستند این در حالی است که روزهای اول شیوع این ویروس عموم مردم جامعه در رعایت پروتکل‌ها جدی بودند ولی الان همانطور که مردم در رعایت پروتکل‌ها عادی‌انگاری می‌کنند، مسئولان هم به همین صورت شدند.

 

وی با تاکید بر اینکه بستن شهرها از عهده فرمانداران خارج است و تاکنون ابلاغیه‌ای در این خصوص صادر نشده است، گفت: بستن شهر آسانترین راه‌ ممکن است ولی در کنار آن قطعا مشکلاتی ایجاد می‌شود زیرا مشخص نیست چه مدت باید راه‌ها بسته بماند. بازار و هتل‌ها و اماکن عمومی را تا چه زمانی تعطیل کنیم در حالی که اینها محل درآمد و تامین معاش بخشی از شهروندان است.

 

میرغضنفری خاطرنشان کرد: باید راه‌های منطقی‌تری یافت، دنیا به این نتیجه رسیده است بهترین راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که متاسفانه طبق آمار در بین مردم ما به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.

کد خبر 1083550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha