سیاست کلی شورای ششم روی مسائل اجتماعی متمرکز شده است

حجت الاسلام منصوریان با بیان اینکه معتادان متجاهر بسیاری را بارها درمان کردیم ولی پس از بازگشت به جامعه دوباره گرفتار دام اعتیاد شده‌اند، گفت:سیاست کلی شورای ششم روی مسائل اجتماعی متمرکز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «حسن منصوریان» در نشست مشترک مسئولان و قضات دادگستری کل استان خراسان رضوی با بیان اینکه سیاست کلی شورای ششم شهر مشهد، روی مسائل اجتماعی متمرکز شده است، اظهارکرد: موضوع طلاق در مشهدمقدس، موضوع بسیار مهمی است و اگر شهر را با نرخ طلاق ۴۰ درصد تحویل گرفتیم و حتی با نرخ ۳۵ درصد تحویل دوره بعد بدهیم، خیر دنیا و آخرت را نصیب خود نموده‌ایم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: درصورتیکه به عنوان مثال ۸۰۰ کودک کار را ساماندهی کنیم و مشهد را به شهر بدون کودک کار و بدون گرسنه و بدون معتاد متجاهر تبدیل نماییم، آنگاه است که تمام همت و تلاش‌های ما به ثمر نشسته است.

 

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه معتادان متجاهر بسیاری را بارها درمان کردیم ولی پس از بازگشت به جامعه دوباره گرفتار دام اعتیاد شده‌اند، افزود: به منظور مقابله با این آسیب باید ۳ ضلع صنعت، سپاه پاسداران و قوه قضائیه در کنار یکدیگر قرار گیرند تا شاهد گره‌گشایی باشیم.

 

وی در تشریح نقش مدیریت شهری نیز خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری نیز به عنوان قطر این مثلت، نقش تسهیلگری را ایفا خواهد کرد همچنین از قوه قضاییه می خواهیم تا در بحث تسهیلگری نقش موثری ایفا نماید و به پیشبرد موثر کارها کمک کند.

کد خبر 1083637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha