تبیین مقام عالی امام سجاد(ع) با محوریت کانون های فرهنگی مساجد ویژه ماه محرم

حجت الاسلام شکری گفت: ویژه برنامه های تبیینی در قالب برپایی نشست، همایش و دوره های آموزشی در قالب فضای مجازی از دیگر برنامه های ۱۲ تا ۲۵ محرم به مناسبت گرامیداشت مقام عالی امام سجاد(ع) است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تسلیت فرا رسیدن محرم حسینی گفت: ویژه برنامه های محوری ستاد بزرگداشت مقام حضرت امام سجاد (ع) با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: ویژه برنامه های تبیینی در قالب برپایی نشست، همایش و دوره های آموزشی در قالب فضای مجازی از دیگر برنامه های ۱۲ تا ۲۵ محرم به مناسبت گرامیداشت مقام عالی امام سجاد(ع) است. 

 

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی شکل گیری مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در یکی از مساجد با اهتمام کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: از جمله اقدامات محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد محرومیت زدایی است که در این خصوص ویژه برنامه های موثری نیز اجرا شده است.

 

وی اظهار کرد: برپایی مسابقه حفظ صلوات خاصه امام سجاد(ع) و ادعیه های منتخب آن در میان گروه های سنی مختلف مردم با هدف ترویج فرهنگ صحیفه خوانی در کانون ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این مدت زمانی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تأسی از شخصیت های دینی و معرفتی استان نسبت به ترویج و تبیین صحیفه سجادیه و مقام شامخ امام سجاد(ع) نیز ویژه برنامه هایی را مطابق هرسال در دست اقدام دارند که قابل توجه است.

 

 

کد خبر 1083664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha