بیش از ۳.۵ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد در سطح استان اردبیل توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۳.۵ تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در سطح استان اردبیل توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 3.5 تن گوشت قربانی به همت فعالان کانون های مساجد با هدف حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در سطح استان اردبیل توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این گوشت قربانی به همت موسسه فرهنگی خدیجه در شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا برای توزیع به استان اردبیل اهدا شد و به همت فعالان کانون های مساجد در سطح استان در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این گوشت قربانی در بسته بندی 1.5 کیلوگرمی و از بهترین گوشت گوسفندی تهیه شده بود.

 

سقاء اضافه کرد: تاکنون از ابتدای شروع اپیدمی بیماری کرونا تاکنون این موسسه با همکاری فعالان کانون های مساجد در استان اردبیل در طی مراحل مختلف گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالان کانون های مساجد با همکاری و همدلی خیرین در محلات همراه با توزیع این گوشت اقلام بهداشتی و غذایی را نیز در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: جهاد همدلی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت همچنان در بین فعالان کانون های مساجد ادامه دارد و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک های مومنانه در بین این اقشار توسط بچه های مسجد اهدا می شود.

 

کد خبر 1083678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha