تشریح برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد

پیش قدم به برنامه های ستاد امر به معرف در دهه امر به معروف اشاره کرد و گفت: دیدار با هنرمندان فعال عاشورایی را داریم و از ظرفیت این هنرمندان استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج،  حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (۱۹ مرداد ماه) در نشست با اصحاب رسانه گفت: امروز سید الشهدا به عنوان نماد امر به معروف و نهی از منکر در جوامع بشری است، با کمک اصحاب رسانه باید تلاش کنیم این فریضه فراموش شده را احیا کنیم.



دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ستاد امر به معروف برای احیای این فریضه برنامه های مختلفی را اجرا کرده است،برای اولین بار کشور با هماهنگی با هیئت های مذهبی حضور خواهند یافت و مبلغین ما در خصوص این فریضه مهم صحبت خواهند کرد.



وی ادامه داد: دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر از اول محرم  آغاز و تا دهم محرم ادامه دارد که در این دهه برنامه های مختلفی در  سطح استان و کشور  برگزار می شود.


پیش قدم گفت: جمله این برنامه ها نشست با ذاکرین و مداحان اهل بیت است که این برنامه اولین بار بود در استان برگزار می شود، مسابقه دانش آموزی در خصوص عاشورا است که در پایان از ۱۰۰ نفر تجلیل خواهد شد، نشست ائمه جمعه را نیز در این دهه خواهیم داشت که اهداف ستاد را در برنامه های مختلف بیان و مطرح کنند.



دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخنرانی مبلغین در هیئت ها و مساجد است که برنامه های مختلفی را در شب های محرم و دهه احیا انجام می دهند، از بانوان فعال (۳۰۰ بانوی فعال) در بخش عفاف و حجاب استان نیز تجلیل شد.


وی به دیگر برنامه های ستاد امر به معرف در دهه امر به معروف اشاره کرد و افزود: دیدار با هنرمندان فعال عاشورایی را داریم و از ظرفیت این هنرمندان استفاده می شود، تجلیل از گروه های جهادی از دیگر برنامه های این ستاد است، هر گروه جهادی هفت زیرمجموعه دارد که ۱۶ گروه جهادی تخصصی در این زمینه در استان داریم.



پیش قدم ادامه داد: ارتباط با هیئت های مذهبی و موکب های سطح استان را خواهیم داشت و این موکب ها پشتیبانی می شوند، تبلیغات شهر را خواهیم داشت که بخشی انجام شده و پوسترهای مختلف در سطح شهر نصب شده است.



دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فعالیت در فضای مجازی موضوع مهم دیگری است که در این زمینه فعالیت های خوبی انجام شده است،ستاد امر به معروف دوره های آموزشی تخصصی مختلفی  را برگزار می کنند که در جهت تخصصی کردن این گروه های جهادی است که هر کدام در بخشی فعالیت می‌کنند.



وی تصریح کرد: دوره تخصصی روایت گری انقلاب اسلامی را نیز خواهیم داشت،موضوع مهم دیگر خوانش بیانیه گام دوم انقلاب است که اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که در هفت بخش موضوعات مختلف و مهمی بیان شده و خوانش آن را در دهه احیا خواهیم داشت.



پیش قدم افزود: موضوع دیگر عکس و عکس نوشته های مجازی است که جوانان و نوجوانان تصاویر شان را برای ما ارسال و به زیباترین عکس جوایزی اهدا می شود.




دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: موضوع مهم دیگر گروه مطالبه گری است که وجود دارد هر گروه مطالبه گری به صورت تخصصی در یک بخش فعالیت می‌کنند.




وی تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی فعال است و مطالب مختلف را در سطح استان و کشور منتشر می کنیم ،فعالیت در این فضا وجود دارد هرچند که نیاز است گروه های جهادی تخصصی در این زمینه تشکیل و بیشتر ورود کنند.

کد خبر 1083694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha